em. med solsken ute

Nu är EM, över. Jag tar min vovve ut i skogen och tränar kantarellsök. Har inte haft tid på ett par dagar. Men nu är det över och Sverige fick silver i lag, skiiiiit vad de är BRA. <3 <3   Tyskland vann, de är ju bäst. Dressyr, fält och hoppning, har de bjudit på.... Lilla silver Sara, är så duktig... och Ludwig....Niklas, Frida...
Vi har ätit mat, den blev god, han var nöjd när han gick och la sig. Annika och Lasse kom och gav Happy hans örondroppar, jag är så tacksam. Snart ska jag baka en äpplepaj som jag kan njuta av ikväll......
 
Hmmm, fel svamp, okey...hunden brydde sig inte, som tur är..
 
Detta stora örat fick han av Annika, för en veckas sen. Han har nog det länge till....
 
 
 
                                                                                     
 
 
 

Kommentera här: