kväll i soffan

Nu är det djurakuten på tv. Affe  jobbar kväll. Jag och  hundarna myser här hemma....
Idag har det inte varit nåt särskilt..jo, jag har bokat biljetter till "Joe Labero"  Inferno.
Han kommer till stan 29/3 nästa år. Alexandra, Johanna och jag ska dit, det ska bli  jättekul.
Sen ska jag börja tjata på nån (vet inte vem) om julmarknad. Jag som älskar julen, har aldrig varit på nån julmarknad, hmmmm  dåligt...
Jo, idag kom Mia granne, in med hallon, som jag åt med vispgrädde...oj, vad jag njöt.....Tack, söta Mia
Roffe ska sova hos oss inatt, han är såååå orolig hemma. Saknar Fidde, sitter och ylar, orolig på nätterna.
Nu ska vi se om  det blir bättre...Han brukar sova bra här
 
 
Söting
 
Här ligger han hos sin älskade Fidde
 
Ser att hösten kommer smygandes, björkarna börjar också gulna i bladen.
Jag ska se de nya avsnitten nu av djurakuten, hundarna ska få sin efterlängtade mat.
 
 
 
 

Kommentera här: