lördag

Steg upp åtta, började tvätta och sortera, sen tidning och kaffe. Sitter och funderar på em. vad jag ska börja med.
Mia o Jörgen kommer och jag lagar mycket i ugnen, skulle behöva ett par ugnar, haha
Men det löser sig, jag har ju varmluft, men använder aldrig det....Nu tar jag en paus och ser bakning från igår, de bakar småbröd. Jag är så glad över mina byxor vi hittade i stan igår. Synd inte Karin hittade sina "Kungen av Danmark" jisses vad goda de var......har inte ätit sådana på flera år, men nu vill jag också ha....
I middags kom Annika med blommor till mig,och ett par byxor, så nu klarar jag mig med byxor några år.
 har fotat, kan inte lägga över nu. Ni får se imorgon, men jag fick skön massage och vi fikade. Nu är Alex, Affe och Roffe och kollar på fotboll.....Fidde spelar. Hoppas nu att de vinner. Tusan också, jag hinner nog inte se "Dallas" som jag också spelat in. Men det kommer en dag imorgon....
 
Sitter Och vilar, när Karin letar efter kungen, haha
 
Sååååå, fint på torget, med alla frukter, grönsaker och blommor. armt och skönt i solen
 
Här har min lilla, hjälpreda  Karin stickat en polo-krage, till mig. Jisses vilken nytta den gör, så skönt för min dåliga
nacke, så värmer den  skönt. Älskar den, för den hjälper mig. TACK, Karin :-))))  BÄST
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentera här: