måndag

Nu är det snart kväll....ser på netflix....vi var sega i morse, fast vädret var så fint. Det har ju varit strålande sol hela dan idag. Det var tomt utan Roffe, men nu är han hemma och njuter, haha
Jag satt ute på bänken här hemma, väntade på min taxi. Affe klippte gräset, det luktar såååå gott.
Jag åkte till sjukhuset, till min kurator. Efter en timme var vi färdiga, hade då även pratat om resa till Teneriffa?????
Okey, hade varit kul, kanska..att vara med såna handikappade, som jag , m.fl. 
Men inte fyra veckor i alla fall. Jag ska kolla upp det.
Det vanligaste är att familjen reser, sen går jag till anläggningen varje dag och är där...jag tycker inte om Kanarieöarna, kallt, blåsigt och hmmm, Atlanten. Men det är ju vad jag tycker. Älskar ju Medelhavet. Men här badar de nog mest i en uppvärmd pool, med alla möjliga hjälpmedel.  Nja, ska leta bilder o visa en dag.
 
Titta på mitt vackra Fikon träd från Frankrike...
 
Här sitter Johanna och borstar Roffe, han ska bli fin, nu när han ska hem.
 
Duktiga Johanna  <3 <3
 
Ja, idag gjordejag en god middag, ska visa bilder och skriva, vad jag gjorde. Jätte enkel kycklingrätt.
Ha...snart Djurakuten, sen blir det film igen, haha
Affe jobbar natt denna veckan, skittråkigt.
 
 
 

Kommentera här: