soffan

 
 
 
 
 
 
 
 
Skiiiit, va trött jag blev, med lågt socker och huvudvärk.
Men det blir bättre, för Karin och Alex kommer ikväll. Vi ska fira Karin.....Vi ska bara mysa i soffan....
Ja, imorgon kör Affe mig till sjukhuset, för ögonbottensfotografering (tror jag) det gör man när man har diabetes.
Va, faaaan, är det inte diabetesen, så är det värken....jisses.
Hahaha, gick ut på gräsmattan i fm. med min köttbulle....tror ni han apportera????   Jodå..jättebra..klockrent, jag hade såklart kameran inne. Han rusade iväg..tog den i munnen....rusade tillbaka till mig...satte sig ner framför mig....släppte apporten. HERREGUD, vad den gamle kan. Jag fick tårar i ögonen, synd han är så gammal och envis, annars kunde man satsa lite, fast...stopp..stopp, nu glömde jag det igen. JAG...Agneta Björk, är full med värk. Jisses jag vill så mycket, glömmer ibland....... :-(
 
 
 
Mina gulliga pingviner
 
 
Här badas han,haha
 
 
 

Kommentera här: