Söndagsmys

Denna dag har varit full av sol......underbart. Hunden och jag har varit ute, Affe och Alex har varit ute och tvättat en bil. Alla får sån energi av solen.
Igår kväll var Mia och Jörgen, hemma hos oss. Alltid lika kul har vi. När de kom fick vi en underbar....Aladdin...
Den har vi njutit av i em. Den och Prison Break, i soffan
De gillade maten igår...skriver recept senare ikväll, eller imorgon. Biffgratäng, tröttnat på alla kyckling-rätter, sen hade jag äpplepaj till efterrätt. Idag njöt jag av hallon och vispgrädde, de hade hallon med sig. Ja, vilka härliga grannar. Vi har varit tillsammans i många år, vlika minnen, vi har att prata om, haha
I några år körde vi till Tyskland tillsammans och bodde på Weissenhausser strand över helgen, ja jisses, haha.....
Sen alla fester varje år, fattar inte att man orkade...grillfester, midsommar, taco, kristi himmelf. och valborg, kräftskivor, nyår, efter och innan semester fester
Nu är det ett par ggr. om året, så fatta...vad mycket vi har att prata om. Våra härliga, underbara grannar.
 
Mia gillar Cider och jag vin. Killarna: öl
 
Mina fina Mateus-tallrikar....jag når inte upp, måste sitta på kuddar...
 
Vi sitter alltid ( Mia och jag) och leker med våra mobiler....
 
Till sist blir det chips och godis, Gin och Tonic, mmmm   Inte Aladdin, den gömde jag, haha
 
Längtar till jul, Affe är ju inte hemma, sååååååå......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: