GLAD PÅSK

Ännu en dag, blir kväll. Alex kom i fm. jätteallergisk, stackaren...
Men vi körde våra ärende, sen skulle ju Affe jobba. Jag köpte inget på rökeriet. Fick nr. 70 och där var
30st. föra mig...nääää
Vi kollade på konst  av "Tamara.Grace Blom"   www.facebook.com/ozzythefrog
Hon har skrivit en underbar bok om grodan Ozzy. Med vackra bilder.
Vi njöt av hennes vackra tavlor, hon hade fina fotografier från sitt hus och löprundor. Vi köpte 4st.
Ok, igår var det småkockarna, jag spelade in (såg Mentalist) och sitter just nu och beundrar dessa härliga killar
och tjejer...RESPECT.  Jag är inte i närheten, haha
Ikväll ser jag väl Lyxfällan....
 
Dessa två köpte jag för en billig peng, älskar dem....
 
Affe skrattar åt oss, vi kan inte bestämma oss, jättesvårt
 
Jag blev klar...men Alex, haha...jodå...till slut.....
 
 
Här inne på campingen vid Martins Rökeri, finns Tamara och hennes tavlor.
Nu ska snart hunden ut och jag ska fika.
Ha en underbar kväll och Glad Påsk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: