härliga torsdag

Vilket härligt väder, efter den snö, som kom igår, haha morgonen började med hårklippning, hemma i tvättstugan
Jag var hos Eva och blev klippt, då var Affe på Ica, körde hem varorna och hämtade mig.
Sen  körde vi till Eko, där det blev en högtryckstvätt och lite annat. Kaffe efter köpet, sen körde vi ut till "Djurmagazinet och Grizzly. Men inte var där något jag skulle ha. Det blir att beställa på nätet.
Sen var vi hemma vid två-tiden, Korv i bröd och vila, innan dess hade jag varit med hunden såklart.
Jag tog en cappu, sen körde hunden och jag ut med moppen i 45min. Nu sitter jag i soffan, han gnager på ett ben.
 
Titta så fin min gubbe blev, haha. Tänk vad jag kan..
 
Nåt, sånt här köpte han..fast billigare, såklart. Den används en gång om året.
 
 
Denna lilla söta bilen, kollade vi på i Osby...
 
Denna bilen hittade jag på Volvo, där Alex köpte sin Dacia....
Nu får ni ha en underbar kväll...Lyxfällan och Köksmästarna...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: