HIPP HIPP HURRA det är min födelsedag

Jag väntar på Annika o Lasse, Johanna, vi ska äta våfflor och dricka kaffe. Alex kommer senare, efter sitt pass.
Hundarna och jag har tagit det lugnt idag, jag kokte potatis och stekte spätta...hur gott var det ????  GOTT
Det värmer i mitt hjära, när jag läser alla mina gratulationer på fejan.
Idag handlade det om hundrasen: Sheltie på tv. En pigg liten rackare, haha
 
PUSS på er....
 
Hon visar stolt upp, sin vackra hund..
 
Här myser Rolf och ska INTE flytta sig, när jag bäddar upp, haha
 
 
Den till höger har vackra färger..
 
Haha, kolla in Ossians öron, som de flaxar...han ska ju inte missa någon mat..
Ja hundar och mat, det är ett gissel..
Nä, nu har jag suttit här en ½h. får väl göra nåt med tvätten :-(
Senare ikväll är det "Lets dance" och Welcome to Sweden, som är superkul.
Ha nu en trevlig kväll på er, alla. Sen är jag 59år imorgon, tvi vale, vad hemskt att tiden går så fort,
jag känner mig inte som en 60-åring, haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tusen tack för en trevlig kväll och goda våfflor!! Fina vovvar :)

Svar: Varsego, kul när ni kommer och tack för presenterna
happyhund

Kommentera här: