hundar

En underbar dag, satt ute med Alex på fm. men där var för varmt, på vår framsida. Jag fick gå in, haha
Sen på em. fikade jag och solade på altanen 1h tills det började blåsa, då gick jag in. Åt middag och ut med hunden.  Vi körde
med moppen, riktigt skönt.
Nu är det soffan, senare ikväll är det nog, Mentalist, har inte kollat på tv-program
Funderar skarpt på att köpa en iPad, mini eller inte ?????  Blev sugen, när Karin köpte sin mini.
På fm. imorgon blir det en liten  runda att titta på konst. Måste iväg, innan Affe ska jobba. Tyvärr måste jag ta prover också imorgon.
 
HÄRLIGA ÅHUS. Söta Roffe
 
Ossie på sin födelsedag, detta är lydnad. Inte röra förrän matte ger tillåtelse  Jisses vad han ber, söting
han är så vacker, killen.
 
Jaaa, den gamle var ju ute med mig. Inga möbler ute ännu, man tager vad man haver. Jag orkar inte
lyfta ut nåt, får vänta tills Affe har tid. Men skönt var det här på baksidan...
 
Alltså, kan man annat, än älska denna hunden. Han är så trött, att han sitter och sover i soffan, haha...söting
 
 
Frosty vill stå i skuggan, under björken, haha
Jaaaa, vilket väder, hoppas det fortsätter
Hörde just att det är småkockarna ikväll...jippi
Ha en skön kväll :-))
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: