hundar

En härlig dag med fint besök av Alexandra, Karin, Sofia och hennes två hundar.
Vi åt massor av våfflor och drack påskmust, jättegott.  På em. åkte Karin till Växjö, töserna gick på fotboll. Det var Fidde, som spelade. de vann....härligt.
Men det hade varit kallt att stå och kolla, som vanligt är det så...
Senare lagade jag middag, sen vilade Alex och jag.
Nu har hundarna varit ute och jag ska se på tv. Jag lagade kaffe och tog en god våffla till.
 
Början med en bild av söta valpar..
 
Här är de små söta.....i lektagen..
 
Här är de ute och leker, mycket roligare än att va inne...
 
 
Jag älskar dig husse, säger Roffe. Det är dyrkan. Ja, vad ensamt det skulle vara att inte ha en sådan vän.
Jag var utan hund, några år, men då var Alex liten, så man hade fullt upp..sen blev jag sjuk och tyckte att
jag inte kunde klara av hund. Men när Alex blev äldre, hjälpte hon till att borsta och rasta hunden, det blev
ju bra. Men nu är jag sugen på att träna en valp, alldeles själv. Jag hoppas bara att min jäkla värk ska
tonas ner lite, med ny medicin.
Mys och ha en underbar kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: