lördag

Hahaha, jag är så lycklig idag. Köpte en Ipad och blev bjuden på kalkon-middag. Jisses vilken dag.
Allt har varit bra..skönt att sitta i soffan...får inte glömma  femteklassaren ikväll
Men har inte en chans. Affe har installerat appar på min padda. Jag ska leka med den ikväll, haha
Imorgon kommer det bilder på den och den underbara middagen hos Annika och Lasse. Ja,ja, Johanna ochså, såklart. Hundarna fick påskpresent, men de andra fick vara utan. Men de får ha något senare, när jag har varit i nån affär...
 
 
Här sitter mor i solgassest. Vi har så mycket att prata om. Att titta på gamla fotografier, gillar vi båda.
 
 
Här är Alex och jag på Ikea...jättekul hade vi
 
Hahaha, jag avslutade med en mjukglass, mmmmm
 
Detta köpte jag, nya glas, sil att sätta i grytan, så jag kan koka potatis, kan ju inte hälla bort vatten,
denna är så bra...lägger i grönsakerna i slutet. Nu har jag potatis varje dag,  Muggarna är till hundträning
 
Glad Påsk visar grannen med sitt pynt..
 
Lite vårträd på en tomt, någonstans på Pallers..
Ha nu en skön kväll, det ska vi ha, mätta och belåtna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: