lördag

En underbar fm. sen kom det kalla vädret igen, men jag hann med lite ute-saker....
Nu har Affe kommit hem.  Vi ska se femteklassarna ikväll. Sen blir det väl nån film.  Idag har hunden och jag varit ute, tre långa rundor. Tog moppen ikväll, för mitt socker var lågt, hmmm 2,1
Men det är okey nu, känner inte längre om det är högt eller lågt!!
Ska träna hunden lite, innan han somnar. Köpte en putteliten apportbock, ska se hur det går.
Idag har jag dammat, tvättat och torkat golvet, bara tåkiga grejor. Imorgon blir det brödbak, jättekul.
 
 
Idag kom Kalle, ville leta upp Happys gotte, hmmmm
 
Njaaa, nu kommer han nog föööör nära...
 
Detta är mycket vackrare att titta på, än när hundarna, eller när Happy säger till.....
 
 
 
Ett foto av min mamma, när hon var 15år och hennes hund Kickan. Idag bor hon i samma lägenhet
som då.
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll. HÖR NI...ikväll känns det som jag är på hugget,
NU är jag nog smartare än 5-e klassarna, haha.  Bara det inte blir "Svensk grammatik"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: