måndag

En underbar dag att vara ute på....solade och fikade på terassen i em. Lagade kyckling med currysås.
Sen kom Affe, han gick och hämtade rabarber hos grannen, till mig, hi hi 
Nu blir det  ny paj imorgon. Jag ska till läkaren, imorgon på sjukhuset. Vi  ska prata om min nya medicin....
I em. tog jag undan vinterens  mössor och halsdukar....sen kommer kläderna också....nu är det varmare, tycker jag, men vinterjackan hänger med på morgon-rundan och kvälls-rundan, haha
 
Kelegrisen....
 
Här vilar han på min födelsedagspresent, ska väl testa den, haha
 
Kolla här vad Johanna, går och bär...ÖRK..
Undrar om Frosty skrämde det...eftersom..bara skinnet blev kvar.
 
Här har Ossian, sitt nya, dyra spårhalsband, på sig..
 
Ni ska tro, det var bra..tyckte Annika. Hon blev jätteglad..
Ha nu en kul kväll med Ullared klockan åtta, det ska vi ha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: