söndag

En rolig dag med Karin, i stan. Hon skulle köpa, mini iPad..
När hon hade köpt den, blev det Hööks, där hittade jag en massa, haha
Sen blev det som förra gången...MAX...såååå gott. När jag kom hem, gick jag en runda med hunden, sen vilade jag, i soffan och kollade på Barnen som kockar, spelade in programmet. Jisses vad duktiga de var..
Nu har Affe kommit hem, vi bara slappar.
 
Den här underbara västen, hängde på Hööks
 
Här ligger hon med sin nya leksak, avis är jag, den väger ju ingenting...
 
Mmmmm...
 
I fm, bakades här nyttobröd, med, fullkorn dinkelmjöl, morot, nötter, vetekli, mm...
Hoppas ni får en trevlig kväll. Jag tänker försöka, att ha med hundar i bloggen: Månd. Onsd. Fred. 
(om jag nu kommer ihåg det) Jisses vad det öser ner, där ute nu, fy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: