SÖNDAG

Idag har det varit jättevarmt..... efter en regnig natt med åska, som hundarna var rädda för, är jag jättetrött.
Vi har varit ute med Happy nu, så jag vilar jag i soffan.  Det blir väl varmt kaffe sen, haha
Ja, det är gött med värme, men jag hoppas åskan försvinner. Står ju att den kommer tre i natt. Tusan också.
Herregud, varje timme lyssnar jag på "Storytel"  Älskar, älskar, älskar det
Så avkopplande......
Imorgon kl. 7.30 ska jag på lungröntgen.......här kommer semesterbilder, hoppas ni inte har sett alla.
 
Här är Affe inne på Ica, ha...nej. Men handlar gör han, inte har vi palmer i Åhus.
 
En by...
 
En skön vy, när vi kör...
 
En mysig by vid havet...
 
Nu är det uppåt..1200m. över havet. ....
 
Nu ser vi "Millau" där nere..vägen slingrar sig ner, här är många
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: