Tisdag

 
 Ännu en dag, med regn och sol. Idag har jag inte mått bra, ringde till reumatologen, men de skickade mig till vårdcentralen. Fick akuttid kl. 09.00. En sur och irriterad Affe, körde mig dit. hmm, han skulle göra vid bilen.
Ovanpå det, fick han   köra till apoteket, jisses.
Jo, de var två läkare som kollade armen, svullen och varm är den. Ok, ny antibiotika, nya prover och tid till magnetröntgen, jag blir såååå trött, har så ont.
Senare i em. blev det både Ica och ny tvättmaskin på Elon.
Nu är jag redo att vila, vill inte mer, haha
 
Denna klarade jag av att öppna, så den köpte vi.
 
Många roliga program...
 
Oj, nu ska den in i bilen, haha   
 
OKEY,KLART.
 
Den här tänkte jag köpa, men fick den, jag blev jätteglad..så snällt.
Hoppas nu ni får en trevlig kväll, KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fin blomma hos Irene..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar:
happyhund

Kommentera här: