torsdag

Efter en lång rund med hunden, sitter vi i soffan och Happy ligger mätt och belåten.
Idag blev det apotek, Konsum och Ica. !000kr. fattigare. Men kyl och frys är full.
Ikväll är det veterinärerna på sjuan, äntligen nåt att titta på.
Min lillebror pallade inte värmen på Rhodos, kommer hem nu. Ja, han jobbade där, inte såååå kul i den värmen.
Imorgon kör Affe mig till Irene, längesedan jag var där. Affe jobbar två helger nu, med frivecka emellan.
 
Jag köpte en kryss idag. Den lilla söta grodan fick jag av grannpojken. Hans fotboll råkade träffa
min andra groda, ja dessa pågar.
 
Vårt fina område...
 
En paus måste man ta med den gamle (hunden alltså) Hmmm, syns att han är i behov av klippning på tisdag
 
Affe ville visa sitt finger, som har läkt bra..
Kram på er, ha det gött
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: