Måndag

Idag är jag bauta trött, Tom har hittat på hyss hela dagen 😏
Men så är det med valpar, hela livet leker. Han är ju go, ändå. Jag har inte hunnit med något idag, men Affe tog upp granen, så jag sliter och drar ut grenarna. Han är på kurs hela dagen imorgon, men sen lägger han på ljusen.
Jag klär den såklart.
På onsdag är det äntligen Ica..
Jisses vad sugen jag blev när Annika berättade att hon köpte julskinka idag
Måste ju jag också ha, alltså från charken i skivor
Jag har inte gjort julskinka själv på två, tre år, tyvärr är set svårt för mig. Men Ica-s är god.
Tack var Annika, som ringde vårdcentral en fick jag stickor som jag behövde
Det värmer mitt hjärta när barnen ställer upp för mig, vilket de och Affe alltid gör
Jag är så tacksam och känner mig älskad


Happys julklapp 









Kommentera här: