avslutning........

Sitter i soffan och ser det sista från OS.  Jisses vad tråkigt, men nu MÅSTE jag skärpa mig.
Göra nåt vettigt, istället för att kolla på tv. Det börjar i morgon, med bakning. Asta o Ove kommer, jag har bara pepparkakor, haha
Det har i alla fall varit ett härligt väder idag. Skönt att vara ute med hunden, men nu var det lite kyligt.
I fm. var Alex här och tvättade mitt hår, jätteskönt. Nu har Affe kört till jobb och hunden o jag ska fika. Sen kolla om där är nåt på tv. Hoppas ni också får en skön kväll.....
 
Visst känner man av våren, när man ser Annikas söta blomma i köks-fönstret...
 
Här pratar Gunilla med sin tik, haha
 
En Huskey-valp...super söt, haha
 
Kees valpen
 
En av mina blommor, nu är där mång knoppar, så jag längtar....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: