fredag

Nu är det ett underbart väder och vi njuter av den lilla värmen och fågelkvittret. Trots fint väder, satt jag klistrad i
soffan, klockan elva, när skidorna började. Herregud, vad bra Sverige är. SILVER OCH BRONS
Nu är det Alexander i konståkningen, tyvärr blir det nog ingen medalj, men jag hoppas och önskar.....
Jag var hos Irene idag, fikade och pratade....jättekul som vanligt.
Jag hoppas också att alla får en underbar "Alla hjärtans dag" ikväll.  Tyvärr är det "På spåret" så ni vet vad vi ska göra....
Men imorgon ska vi fira Annika, Lasse och Johanna, vi är bjudna på smörgåstårta med hela släkten, alltså en inbakad släktträff.  Det är Annikas födelsedag i morgon, jaaaa, år 1975 föddes hon på Simrishamns BB
Jisses, jag var 19år, hade aldrig hållt i en baby, men jag lärde mig, såklart. När jag var liten, skulle alla mina kompisar leka med dockor, lägga dem i en vagn och gå runt med.
Herregud, det enda jag gick runt med var hundar, som jag hittade t.ex. utanför affärer, men jag satte tillbaka dem igen. Ibland hittade jag lösspringande hundar, jag tog alltid hem dem. Men polisen hämtade dem och jag grät....
 
Här är två busar i snön, nu är det grön gräsmatta ute....underbart.
 
Här är de ute i skogen, detta hoppas jag, är den SISTA bilden av snö, för idag har jag fotograferat vårblommor.
 
Vi vinter förvarar våra träd i garaget. När jag tog moppen i går, såg jag fikonträdet, som vi köpte, för
ett par år sedan i Frankrike.
Ha nu en myskväll. KRAMIS
 
 
 
 
 

Kommentera här: