fredagsmys med OS

En grå dag, men jag har varit ute i alla fall, haha
Nu vet ju alla att jag sitter och kollar invigningen, såklart. Missade ½h. för jag lagade middag, jisses, jag tycker det
är så sent att äta. Men har tänkt tillbaka...när jag jobbade, åt vi ju vid fem-sex-tiden.
Jaaa, det var då. Idag ska jag bjuda Alex o Fidde på "Tunnbrödsrulle med ostsås"  Ett gammalt recept från Lasse, min svärson. Jag har inte lagat det på 30år, haha Tycker de om det, kommer receptet imorgon.
Jag har redan ätit och kan inte resa mig upp från soffan, haha Idag, har det  varit en kul dag, för Rolf har varit här med alla sina "hyss Önskar alla en trevlig kväll.
Snart ska jag på valputställning..
 
Men det blir inomhus, såklart..
 
Då ska hundarna bli klippta och borstade, men ingen av våra ska dit, det är bara valpar.
 
 
"

Kommentera här: