fredagsmys

Ikväll är det myskväll vin, kex, ost och tv. Jag har varit ute med hunden, så nu är det kaffe och netflix. I em, var vi på bowlingen och åt god mat. Sen var vi ett ärende, innan vi körde hem.  Det har varit ett kallt, grått och rått väder i dag. Annika och Lasse kom idag och gav hunden, örondroppar. Den stackaren behöver klippas, men jag har sökt henne i två dagar utan resultat. Inte alls bra!!!
Ok, ikväll ska jag för första gången försöka följa "Lets dance"  med risk att jag tröttnar....
I morgon är det fika hos Alex, fast hon fyller år på söndag. I dag har alla mina tre tjejer namnsdag: MARIA...grattis tjejer...ett mycket vackert namn.
 
Gott med fläskfilè, potatisgratäng och bea.  Haha, jag har med egna bestick....
 
Ölen är såklart också god, allt är gott.
 
ÄNTLIGEN, har min dvd kommit...säsong fyra. Älskar denna serie..
Jag önskar alla en underbar kväll. Kram
 
 
 

Kommentera här: