måndag

Hahaha, nu är det Affes frivecka...vad händer då...jo, inget särskilt. Jo, han ska tvätta bilen...   Vi har inte planerat något, vill inte köra nånstans, behöver inget särskilt. Ok, mat, på Ica, såklart.
Idag, var Asta och Ove här, vi fikade och pratade. Sen lagade jag fläskpannkaka, det var gott.
Tänk, vilket underbart väder vi har, njuter att vara ute med hunden.  Per, ringde...Happy ska få nya örondroppar, hoppas nu att dessa hjälper, så min lille köttbulle blir frisk.
Nu sitter jag i soffan och deppar, vilken skitdag, på tv...ingen OS :-((
 
I morgon, är det tisdag, då kommer Annika och hjälper mig här hemma. Sist strök hon dukar mm. till mig.
Här tömmer hon köksskåpen, ändrar om, så det blir lättare för mig.
 
Här sänker och höjer hon hyllor,, det blev såååå bra. Det färdiga resultatet kommer imorgon, jag har
inte lagt över alla foton.
 
Ser rörigt ut, men jisses så bra det blev, tack Annika...
 
Så här trött kan man bli efter jobb.....
 
 
 
 
 

Kommentera här: