nu töar det...

 Idag mår jag inte alls bra. Hade en timme i em. som jag blev bättre. Då passade jag på att gå ut. Underbart..
Nä mitt socker pendalr mellan 17-24. Inte bra, mår illa mm. Nu får jag sluta med min med. från reumatologen, får väl ha värk. Förbannat. Jag tar de pillerna på torsdag kvällen, sen blir sockret högre o högre, trots all denna insulin,
jag pumpar i mig. Okey, ikväll är det filmen på 4-an, längtar, haha. Ni ska väl se "Melodifestivalen" de flesta av er.
Så nu hoppas jag ni får en underbar kväll.
 
Här är Karin och jag p väg till skogen..
 
Hundarna gillar snön, men kolla vallen, den klarar de inte sig inte över.
 
Bollen ska såklart med, haha
 
I middags var Alex en låååångrunda i skogen med hundarna..
 
Här är de i skogen....
Oj,oj vad skogen är stor..
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: