onsdag= BRONS

En härlig dag med regn i morse. Blött när jag var ute med hunden. Men vad gör det, fåglarna kvittrar och det känns som VÅR ute.

I em. körde Alex mig till vet. Per, på återbesök. Örat var inte alls nåt bättre :-((   Skickade en odling, så får vi se.....nu kommer besvären, med åldern, hmmmmm  inte lätt att bli gammal.

Ja, jag njuter i soffan, framför tv, med konståkning, men längtar redan till finalen i Curling. Den är imorgon kl. 14.30  Vi kör tidigare till Ystad, för jag vill se den hemma och Alex ska iväg, senare.

 

Förra veckan värmde jag en bulle i micron, gick ut och hämtade "bladet" till fikan. Där kom svart rök,
från micron och bullen var svart. Jag hade satt 750C  istället för 160C    ÖRK...det luktade tre dagar efter....
 
Stolt, nybadad hund, min lilla köttbulle!!
 
söting, uppe i sängen, haha..inte vanligt.
 
Efter en regnig morgon, är det så här vackert.
 
Stanna...njut av livet...lyssna på fåglarna....ta ett djupt andetag...känn tystnaden...känn livet, var lycklig
att du kan se och höra......bara stanna upp ibland...lyssna och njut...av ditt liv.
Ha det nu så skönt,   ikväll är det "kockarna" älskar det!  KRAM på er.
 
 
 
 
 

Kommentera här: