OS-tisdag

Inget jätte spännande på OS idag. Annika var här i em. och strök, till mig, mm. Det är skönt när hon kommer på tisdagar och hjälper mig, direkt efter sitt jobb.
Idag var Alex, Johanna och Lasse i Tyringe, där de åkte skridskor...de brukar göra det på lovet.
Jag lagade currykyckling med ris, idag. Sen har jag dammat och lagt på nystrykna dukar, haha
Jag och hunden, har varit tre långa rundor idag, han har även letat gotte i skogen. Det var kaaaalt i morse, sen har vädret varit underbart. Snart ska hunden och jag fika, Affe sitter vid datorn, han har en fm. till denna vecka. Sen jobbar han natt, fredag,lördag och söndag.  Oj, oj, oj, vad jag längtar till lördag, då det är valputställningen......
 
Ny badad hund, som blev vit, haha
 
Haha, min hemmagjorda tårta...
 
Ännu en trädgård, med lite pynt, trevligt tycker jag.
Ska nog leta bland mina gömmer vad jag har...
Svårt med bilder ikväll, men ha det gött och kram på er...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: