tisdag med lite sol :-)))

Hahaha, ja nu är man lycklig om solen skiner en timme. Jag var ute med hunden i snön.. Affe hjälpte mig över isen, sen gick jag. När jag kom tillbaka till isen, på vår gata, ringde jag honom, så han hjälpte mig. Oj, vad skönt det var att va ute...hunden njöt också. Sen åkte Affe till jobb vid 13- tiden och jag ställde mina blommor i badrummet, för att duscha dem.. Imorgon hjälper Affe mig att sätta tillbaka dem. Nu sitter jag i soffan och kollar på netflix..
Happy ska sövas och spolas i öronen imorgon. Det ska bli skönt, så han slipper ha ont i örat.
Senare i februari, är det valputställning. Affe jobbar, så nån annan får köra eller så blr det färdtjänst. För dit ska jag för att titta alla  på gosiga valpar. Det är bara i Hässleholm.
 
Nu är det ju bar mark, härligt
 
Bra med grus, nackdelen är att den följer med in i stugan.
 
Nu njuter hunden också i solen.
 
Nääää, meeen. Ok, denna följde med hem från Blomsterlandet...
Nu får ni ha en härlig kväll, jag ska ta en fika nu.... KRAMIS
 
 
 
 

Kommentera här: