torsdag

GRATTIS JOHANNA
 
Till mitt hjärta.:-)))
 
Kommer du, så blir det frallor, ingen tårta. Men det kan ju du bjuda på.....
 
RECEPT: 
Häll 3dl havregryn i en skål och5dl mjölk över. Låt stå i kylen över natten, eller en stund i rumstemperatur.
Blanda ner 50gr jäst i en bunke, häll ner grynblandningen,  2msk sirap , 50gr olja och 8-10dl vetemjöl special.
Arbeta degen i 7min. Låt den jäsa 2ggr i ca 30 min, varje gång.   225C i ca 12min
 
HAHAHA...som ni vet tog jag ju prover en dag i armen. Alex drog av mitt plåster och sedan ser vi detta
han satt under bordet och försökte ta av det. HJÄLP MIG !
Oj, vi skrattade...han led...
Okey, nu är det kväll. jag sitter i soffan och myser. Har kollat på OS, som vanligt, det kommer att bli tyst efter
det är slut.....Hoppas ni får en underbar kväll. KRAMIS
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack för gratulationen, vi ses på lördag! :)

Svar: Ja, det gör vi hjärtat
happyhund

Kommentera här: