torsdag

Sååååå, uttråkad jag är idag,  ibland tycker man att allt är skiiiit. Men det brukar kännas bättre nästa dag.
Lite gladare blev jag, för OS, började. Nu är det konståkning....men jag har ingen ro att sitta mitt på dagen. Det blir lite då och då. Affe var snäll och handlade idag, även Apoteket, hann han med. Så nu ska hunden ha örondroppar. Inte en gång, har han kliat sig i örat, underbart.  Jag lagade frikassè till mddag, har redan ätit det två ggr. idag.
Hmmm, igår åkte Lenny ut i kockarna på tv. Får väl hålla på nån annan
Jaaa, inte en aning, vad jag ska göra i morgon, fy vad tråkigt....ok, jag ska göra tunnbröds rullar med ostsås öve,r till middag.Det tar ju lite tid, haha. Nä, bort med isen på gatan, så jag kommer ut. Då blir det slut på gnället......
 
Jag vill ju visa Johannas nya cykel, som mamma och pappa köpte i present till henne.
 
Här är mina nya hjälpmedel, som jag har köpt. Affe skär ut så de passar insulinpennan. Bra va..
Ha det nu så skönt ikväll. Kram.
 
 
 

Kommentera här: