fredags mys

Denna dan har äntligen blvit kväll. Vi körde till sjukhuset, där jag skulle till Elisabeth
Sen blev det semla på "Fantasia" Haha, vi hade, eller jag..grädde i hela ansiktet.
Efter det blev det "Kjell" sen JC och sist "Claes Olsson" där jag köpte Måleri-grejor..
Hemåt, köpte Snitzel, pommes, sås och sallad, sen gick jag med hundarna efter maten.
Nu sitter vi och ser "Djurskyddsinspektörerna" som jag spelat in. Om valpar som far illa, kärringen säljer dem på "Blocker" Tar in 100st valpar varje år. Från Tjeckien.  OCH FOLK KÖPER HUND PÅ BLOCKET.  Vi gråter båda två, snyft
 
Här köar gubben, för gott kaffe och semla. ( bara 100kr.)
 
Mmmmm
 
Oj, vad ska man ha....svårt att veta. På nätet är där färgtuber, men då får jag inte ut färgen.
 
Detta köpte jag, inte så dyrt, uppe på Claes Olsson......måste försöka i morgon, tar mina penslar...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: