fredagsmys med hundar

Affe jobbar, Fidde spelar boll, så där är Alex.....Roffe myser med oss ikväll.
Jag såg "Svensson Svensson"  Jisses vad han är rolig. Nu är det nyheter
Idag har jag bara bakat frallor, sen kom  Alex, och badade hunden. Jätteskönt, tycker jag...men inte Happy, haha    Annars har här inte hänt något, i morse, sken solen på hunden och mig i skogen, det var jätteskönt.
Ikväll 20.30  kommer det att synas stjärnfall på himlen, det ni......bara här inte är för många moln :-((
Imorgon ska vi till Alex o Fidde på en fika. Spännande...jag har inte sett lägenheten på länge.
På söndag blir det lutfisk hos mina svärföräldrar....mums, underbart gott, längtar. Här kommer semesterbilder:
 
Ok, inte så konstigt de är glada, i det vädret, haha
 
Ett jättestort vackert hotell
 
Ståtligt!!!
 
Mycket folk i rörelse i det underbara vädret
 
Detta ska vi väl tänka på i år.....no stress.......ha en underbar skön kväll..
 
 
 
 
 

Kommentera här: