Ljudböcker

Jippi, jag vann 7st. ljudböcker på tradera. 3st. à 40kr.   4st. för 120kr.   LYCKLIG :-)))))
Nu kan jag ju lyssna, när jag sitter och målar, ha,ha
Jag har en underbar vecka framför mig.  Just nu är Affe, ute med hunden, fast det regnar.  Annars är allt lugnt här.
En låda tomtar, är klar, bara tre stycken kvar. Ändå har jag slängt över 100st. tomtar. Har lagt undan till min gudson och Irene. Haha, det finns igen som vill ha skitet....men Mia sa att jag skulle ge Marcus, den stackare....
Idag har jag provmålat, på två papper. Det är så vått, ska ni tro, rinner vatten på hela bordet, haha
Man ska först måla t.ex. en fyrkant med vatten. Sen ta upp färg med mycket vatten och luta blocket efteråt, så färgen rinner...Ja, så gör de på youtube, där jag tittar...
Snart ska vi ha vin och vitlöksbröd. Se nåt på netflix och vänta till äventyret kl. åtta på tv.
 
 
Chili con carne, till middag.. Vi älskar detta och bara njuter...
 
En av mina älsklingar som blommar...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: