måndag

 
Jag älskar TOM HANKS.   Han är alltid sååå bra skådis. Idag satt jag klistrad, när vi såg filmen: Kapten Philips
Dessa förbannade pirater vid Somalia. Filmen var verklighetsbaserad. Skit, skulle ju sett den på bio......
Idag har jag lagt på nya dukar, Affe slängde ut granen, den har stått här sen 1-a december, så nu var det tid.
I em. var hunden och jag ute 45min. men jag var faktiskt mer sliten, än hunden.....höger foten och tårna bultade, haha Jag lagade korv stroganoff, till middag, med mycket besvär. Svårt,  nästan omöjligt att skala och skiva lök, fick
knappast ut chilisås, från ny flaska..mm....irriterad och ledsen, men...
Sen var det film och ny runda med hunden. Affe sover, ska ju jobba natt. Jag längtar till klockan åtta.
Sveriges mästerkock, love it. Det blev alltså inga nybakta kanelbullar idag.
Nu gäller det att baka bullar och sköta om mina blommor, nästa vecka...lite foto från Degeberga..
 
i tv-rummet..
 
väntar på maten...mmmmm
 
Ute och vandrade idag, skönt ute, tyckte vi.
Ha nu en bra kväll..
 
 
 
 
 

Kommentera här: