onsdag

Jisses, det händer så lite om dagarna, att jag funderar på att gå i ide.
Visserligen var vi några ärende i dag, men jag har inte varit ute med hunden på tre dagar, för denna förbannade is. Imorgon följer eller kör Affe mig någonstans, så jag kan gå en runda. Annika berättade att deras gator inte var bättre....
Jo, vi var på vårdcentralen, apoteket, Ica, stan och hämta mina glsögon, sist på Bowlingen, åt en underbart god middag.
Ikväll är det äntligen "Mästerkocken"   Hoppas det går bättre för Sverige, ikväll, i handbollen.
 
 
Mina blommor har nog fruset om fötterna, de stackarna.....
 
Här är mina glasögon....vi träffade Karin i stan :-))  Hon hade köpt garn till mina sockar, haha
 
NU ÄR DET ÖVER...både tomtarna och jag sörjer. Men vi ses ju snart igen.......
Hoppas alla får en trevlig kväll. Vi ska ha gott vitlöksbröd och rött vin....mmmmmm
 
 
 
 
 

Kommentera här: