tidningsannons

                  Måleri, nybörjare
En cirkel i måleri där deltagarna har ingen eller lite erfarenhet av att måla.
Olja, akryl eller akvarell. Ta med material.
 
 
Jag ringde direkt, men jag vet bara att typ...akvarell är som vattenfärg, ungarna hade. Jag tror olja, är mer tungt för mig..inte en aning. Det är 5ggr. 3h varje tisdag...vet inte när det startar.
Ledaren heter Lennart Möllerström.
Jag har inte en aning om det är något för mig, men jag måste såklart prova på det. Det blir färdtjänst, för
det är i stan. Jisses, vad kul det ska bli att prova på nåt nytt. Jag längtar
 
Affe längtar nog inte,ha ha   Vi har inte plats till fler tavlor på väggarna, sa han.
Tänk, han tror nog de blir hemska, den stackaren...ja, det blir inga att hänga upp, här har jag mycket dåligt självförtroende, men vill ju gärna testa, haha
Nu är det soffan, idag planterade jag äntligen om mina bonsaiträd. I vår ska jag ansa rötterna och sätta tillbaka dem i sina krukor. Inte så lätt med bonsai, men jag försöker. Tyvärr tror jag, att det var fel av mig, att form klippa dem nu, skulle kanske väntat till våren ???
Igår kväll..skrattade jag, sjöng och grät...till "Sound of music"  Min favvis av alla filmer.
Så jag spelade in "Maria Wern" ska se den nu...älskar hennes böcker.
Nu måste ni hålla tummarna, att jag vinner ljudböcker på tradera. Jag längtar såååå, efter att få njuta av en bra bok.
Såg ännu en underbar netflix film, om en familj som miste sin son. The Greatest med Pierce Brosnan och Susan
Sarandon, två underbara skådespelare. Jag grät och grät..
 
Nu åker julpläden in i skåpet...
 
Här bakas det bullar...
 
Ska snart läggas i formar..
 
FÄRDIGA!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: