tisdag

Jag är såååå mätt, efter lasagnen. Jag brukar inte äta mig mätt, bara vad jag behöver. Innan dess, satt jag och försökte måla akvarell. Herregud, hahaha, inte är det lätt.
Nu sitter jag och ser en film på netflix. Affe sitter vid sin dator och hunden väntar på maten.
Inte blev det "Criminal minds" så äckligt....jag stängde av vid första reklamen.
Men ikväll är det djurens hjältr, handboll ser vi inte på.....
I morgon ska jag till provtagningen, både i Åhus och stan, sen hämtar vi mina nya  glasögon. Kör sedan till bowlingen, för att äta en god middag.
 
 
Så här trött blir man oftast efter maten, haha
 
 
Nu syns inte mossan för snön, ligger över, hmmmm
 
 
Igår kom min älskade tidning. Den lusläser jag varje dag.
Hoppas kvällen blir trevlig. Jag måste se filmen, spännande...
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: