fredagsmys

Här sitter jag i soffan med Alex och ser filmen "Hungergames" Jag såg den i sommar på semestern, men vill se den igen. Tvåan har jag inte sett ännu......
Jaaa, idag har jag tyvärr bara varit inne. Har mycket att göra och känner inte för att ligga i solen. Jag är så nöjd att bara va.....
Vi hade kycklinggryta till middag, jag drack gott vin till.
I fm. kom Johanna och hälsade på, det var så skönt att sitta i soffan och bara prata, massa skit, haha
Vi fikade innan hon cyklade hem. På em. skulle hon  såklart till havet. Jag kan inte bada längre, så hon badar för mig också, haha
 
Varmt och skönt att fika i skuggan. Här kom Annika o Lasse på em. kaffe
 
Gott trots värmen, haha
 
Jag är så tacksam för våra markiser, no det bästa köp vi gjort.
 
Här ska Roffe bada på "Täppets hundbad"
 
Många, var i och badade  med eller utan hund, trots klockan är 20.30
 
Här har han hämtat pinnen som Alex slängde i.
 
Jag ÄGER, haha kolla tassen
Ha en skön fredagskväll, nu ska jag ha en varm cappu.....KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: