Heja Tyskland

Nu skriver jag ännu ett inlägg idag, vet inte var de blir av när Affe kommer till baren och ska skicka....
Jo, vilken härlig seger för mitt Tyskland. 😃 jättekul
Här är varmt men storm, hemskt
Markisen lyfter från marken.  Hunden är rädd. Vi har tvättat o torktumlare, lagt in allt prydligt. Skönt
Kör vidare i veckan, men blir vid Medelhavet, här är ju lagom varmt, för hunden.
Ni ska tro vi hade gott grillat nötkött igår, som jag hade fått av min Lasse.
Nästa vecka ska jag leta efter små vinträd till Annika och mig. Här är inget, gillar inte denna camping hmmm
Igår när hunden o jag var ute, tog jag lite bilder gillar palmer och bergskedjan. Mmmm, havet också, somnar till vågorna när de slår mot stranden på nätterna, bättre än en film, haha
Hoppas ni har det bra, kan inte komma in på face, får se bilder av hundarna, sen. Kramis













Kommentera här: