måndag

Okey, idag har jag legat inne ett par timmar, vill inte sola idag, för varmt.
Vi har 5C svalare inne, tack vare våra fläktar.
Annars har det inte hänt ett smack, här hemma. Jag har plockat lite här inne i nån garderob, men snart har jag inte nåt att göra i vinter, haha
De pratade om åska inatt....trist för hunden som är rädd.
Jag ska snart kolla tv-program, annars blir det netflix
 
Sitter långt in i skuggan, där det inte fläktar, haha
 
Här kollar Happy på oss, om han kan få nåt gott. Fika på en rastplats på väg ner....
 
Här är han i lilla huset. Det är egentligen en valphage...
 
Han vill helst ligga inne i bilen, här ligger han vid min stol, med gumpen halvvägs ute, haha
Vi öppnar tvärdrag...
Ok, blev inte netflix, han ska se "Lotta på Liseberg" herreguuuud. Men sen jobbar han kväll,
resten av veckan :-)))))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: