Medelhavet

Nu har vi kommit till ro här i Cala Gogo
Allt är som i fjol.
Inte såå varmt ännu men det kommer till helgen. Idag köpte jag en stråhatt. Helt underbar, mjuk o skön
Affe tar hunden på morgonen, går långt utanför campingen , jag blir kvar i sängen men måste ha kaffet klart tills de är tillbaka, haha.
Mitt på dagens drar jag hunden på en kort kissrunda i 30c värme. 
På kvällarna går vi alla tre en timme vid havet o ute i byn. Varje kväll går Affe till baren vid 22 tiden och jag kollar på film. Nu sitter jag o lyssnar på musiken från vattengympan i poolen som ligger 100m från stranden, haha
Vi tvättade kläder idag, blir svettigt när man kör ner, sover i kläderna man har på dagen.....
Här har jag nyckel till handikappstoa, tvättfaT o dusch
Idag tar jag Cimzia sprutan. Känner mig som vanligt, ibland bättre ibland sämre
Nästa vecka tar vi taxi till marknad en bit härifrån.
Hunden åker med överallt vi får vatten till honom så fort vi sätter oss o tar en öl. 
Jag tar foto i helgen som ni kan se nästa vecka
Önskar alla en trevlig helg puss o kram



Kommentera här: