Onsdag

Hahaha, sitter i soffan med en god öl och kollar på "Grillmästarna"
Glömt att skriva, förlåt. Men jisses va hungrig jag är nu....hjälp
Glömt att föra över marknadsbilderna, tar det imorgon
Jag har tvättat några maskiner idag. Pratat med Karin , Irene o mor i telefon
Barnen pratar jag med varje dag, såklart.....nää, nu måste jag skärpa mig, imorgon ska jag börja laga riktig middag.
Latemansdagarna är förbi....
Affe o jag ska köra till byn o stan imorgon, göra några ärende på fm. Jag ska ta prover o till bibblan också.
Sen ska jag läsa om "storytel" eller vad det heter. Typ ljudböcker på nätet...rätt dyrt, men viktigt för mig, för att må bra. Man ska bry sig om, sig själv ibland.
 
 
 
 
 
 
En mysfågel som var på båda våra campingar, fin vaaaa?
 
Här är det skönt på campingen. Nu tar jag inte fler foto, suttit 25min med dessa foto.  KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: