onsdag

Ännu en varm o skön dag. Ok, lite klibbigt, men vilken värme vi har. Badvattnet är ju i topp, så många lyckliga barn o vuxna o hundar som njuter....
Ja, jisses idag satt bakmaskinen o ugnen igång, blev ännu varmare, haha. Här mullrar lite åska då och då... hunden gillar inte det... Jag älskar mitt liv just nu....STORYTEL, finns i min mobil.
Såååå, många ljudböcker. Nu lyssnar jag på "Sagan om isfolket"
Jag har vissrligen böckerna men.
 Bibblan   släng dig i väggen, haha
Nu bakar jag o lyssnar, allt är bra..Affe jobbar, men jag lägger mig nog tidigt idag, trött. Imorgon ska jag besöka Ortopedtekniskan, kanske skorna passar nu?
 
Här jobbar maskinen o jag ser på.....
 
Tyvärr kan jag inte rulla runda bullar, de får bli som de blir..
 
Frallor blev det...
Nu kommer det lite sommarbilder, sen ska jag ringa mor och kolla tvprogram, imorgon blir det "Helikopter"
Kram på er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: