onsdag

 
 
Idag blev det netflix, haha
Jag har haft en härlig dag med Alex och Carro...sen kom Karin och hälsade på. Då hade Alex torkat golv och bakat till mig. Så det blev gott till kaffet, ikväll.
Nu är jag sååå trött, att jag lägger mig. Får väl göra nåt imorgon istället, gitter inte nu.
Ikväll blir det semesterbilder..
 
Det vackra Medelhavet..
 
Någon liten blomma vid kanten till floden Tet
 
Väntar på att komma ut och kolla, var vi är....spännande
 
Gillar vår fågel..
 
Från vår camping...
 
Bambu...blå himmel...vackert
 
Söta små flickor i prinsessklänningar, gick förbi varje morgon. De går o handlar bröd till frukosten..
 
Här byter vi till en ny camping...
NÄÄÄ, nu lagar de mat igen på tv-n...
Jag och hundarna ska kissa och lägga oss, ni får ha en skön kväll. kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: