torsda

Vilken dag...jisses
Ringde till frissan, fick tid nästa vecka, jätteglad. Gick en runda med hunden, lagom varmt.
Sen ringde jag och frågade, om mina prover var bättre än förra ggr.  blev jätteledsen, sänkan var högre, uppe i 104
Du måste ha en infektion, tjatade hon, det hörs i halsen. Så har jag varit 1år, men, ok, det har blivit sämre.
Det är jobbigare med andningen, sen jag startade med Cimzia..
Jaha, träffade en go läkare, som lyssnade och fixade lungröntgen. Sen stod jag och testade inhalator, jodå, en klarade jag av, Seretide Diskus
Då får vi väl hoppas detta hjälper då.
SEN......, ikväll fick jag ett sms från Affe: Är på akuten, skar upp ett finger, inte av utan skar upp. Johan körde in honom, jobbarkompisen, som åker med honom. De  turas om att  köra  varannan vecka
men där var 4st. före honom o han ska tillbaka till jobb sen. Ja, så är det.   Alex har putsat speglar mm. till mig idag och kört mig till läkare och Apotek. Tack, snälla du.
Ha, nu har jag frikort tills april hos läkare och frikort på Apotket. Hoppas nu kvällen blir lugn, vill inte nåt mer ikväll.
 
Karin och Rolf....
 
 
Dessa två töserna köpte hallon och björnbär, som de frossade på, haha. Såå gott
Jag köpte tråkiga och nödvändiga saker..ägg, potatis, grönsaker o Brantevikssillen, mums
 
Min älskade bonde i Viby, har handlat här sen -85
Då gick man in på gården genom en liten dörr, fanns morötter, potatis och ägg. Man lade pengarna i
en låda, måste kunna priserna. Javisst, de hade ju lök också.
Ha en underbar kväll...kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Oj... vilken dag! Kram😘❤️

Svar: Jaaaaa, kramis 😘
happyhund

Kommentera här: