torsdag

Irriterad, sur,trött, är jag idag, men det går väl över.
Hoppas ni är på bättre humör,haha. Vädret är ju underbart, där var väl fullt på stranden idag....bara njut. Ska visst regna i helgen, men värmen är kvar, det är viktigast.
Jag är irreterad över att jag är sämre i mina fingrar o armbågar. Vad, tusan....får inte upp skeden till munnen när jag ska äta bär, förbannat, jaja mm. Orkar inte ens gnälla, haha
Nu kommer här lite foto
 
Detta är coolt. Jag köpte den till vänster i Tyskland, helt underbar
Kommer hem, så har Annika köpt en likadan på Kiviks marknad till mig, underbar också. Fast MYCKET billigare
Jag betalade 23Euro hon 60kr
 
 
Har gjort lite fint, tycker jag
 
En Sheltie valp, som jag blev erbjuden att köpa.
 
Kolla vad många ljudböcker, egentligen ska jag vara överlycklig, haha det är jag också för dessa
Var på bibblan och lånade 6st. när vi gick  ut fanns där ett ställ av dessa för 10kr st.
Jisses vad jag ska lyssna och njuta...
 
BLÅBÄR OCH HALLON
 
Hittade en tomte på Jysk, älskar Tomtar, haha  KRAM på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: