D-dagen firar 70år

Jag och Affe körde ett år, längs Normandie-kusten. Vi var på de flesta platser, där invationen skedde.
Nu har hunden och jag varit ute igen, riktigt skönt idag...
Affe klippte gräset, han ska ju sova denna helgen, på dagen. Jobbar natt!
Jag ordnar med papper i mina lådor, i Ateljen. Vilka fynd, foto mm.  Jättekul.
Till middag, blev det kyckling och potatisgratäng, jättegott. Äntligen är Annika på bättringsväg...
 
 
Hundgodis, till hunden ikväll, haha
 
Lille Happy....
 
Kolla på denna hussegrisen, hahs. Där Fidde är...är Rolf...
 
Här sitter Ossian och väntar, längtar, trånar, efter Annika..
 
Nu...kanske hon kommer.....
Hoppas ni har en trevlig kväll. Mina tankar går till Johanna, som Rockar loss ikväll..
hoppas hon har kul i Norje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Har precis varit ute o gått med Ossian, var ju ett tag sen nu..gick bra :) Johanna har kameran med sig, skickar lite bilder till dig sen. Ha en härlig kväll :)

Svar: Oj, vad skönt för dig att äntligen få gå ut med doggen...ska bli kul med foto..
happyhund

Kommentera här: