En låååång dag

En regnig dag, då man får mycket gjort här inne, haha om man orkar.
Jag har lyckats att gå ut med hunden, mellan regnet.
Det farliga idag har varit nätshoppingen. En väska och en hatt....men, okey, jag har bakat iallafall, torkat köksgolvet
pillat med mina blommor och tvättat..
Men det hade varit roligare, att kunna jobba, träffa och prata med nån.  Men dessa dagar har jag Annika, som är hemma och jätteförkyld. Ringer henne då o då. Nu serjag film på netflix, tänker inte göra mer idag, det blir ju regn imorgon också KRYA PÅ DIG, ANNIKA
 
Jag tycker ju även om vissna blommor, haha
 
 
Jag fick mail, från en kennel i Skåne. Deras tik "Humlan" har fått valpar. Söta, sååå söta.
 
Detta armband, säljer Agria shop, mässor, mm
Armbandet kostar 100kr. 50kr. direkt till välgörenheten  30kr. tillverkningskostnad  20kr. moms
Så det går till Sveriges ideella djurorganisationer. Alla djur utan husse o matte.
Maj-september, ger du till hundstallen. Sedan väljs nya mottagare...
Finns även katt armband, såklart.
Ha nu en trevlig kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tack för omtanken mamma.

Svar: Ingen orsak, gumman, se bara till att bli frisk <3
happyhund

Kommentera här: