midsommar

Jag vill önska alla en underbar midsommar helg :-))
Det är en härlig dag, med sol,moln och värme. Hundarna och jag har varit tre långa rundor ännu. Affe har ju jobbat.
Han var snäll och stannade på vägen hem, köpte jordgubbar till ockerpris, haha. Inte var litern full....snålt.
Jisses...nu i em. när hundarna och jag kom till vår gata fick vi stanna...oj,oj, en  igelkott, gick över vår gata, in till grannarna, för att sen komma in i skogen. När den var över,gick jag (snabbt, haha) in med hundarna och hämtade iphonen. In till Mia o Jörgen, hittade den o började fota. Hmm, sa Mia...vad gör hon nu, de låg och slappade efter jobb. Men vi gick ifrån den lille igelkotten, som blev rädd, sen kunde den gå in i skogen.  Hej då, Kotte....
Ok, fotboll ikväll igen. England förlorade, men mina lag är: Holland, Tyskland o France. Så mig gjorde det inget.
Än bättre var det när Fiddes lag vann och han gjorde MÅL. Bättre än VM, haha. Heja Åhus HBK
Annikas fina blomma..
 
Från deras uteplats...
Finns inget som Lavendel.
 
Här plockar Johanna och hennes kompis, jordgubbar. Mmmm, så gott.
 
Lille Kotte, sååå söt
 
Min Kotte är mindre och lite förstenad, men oj, så söt.
Ha nu en trevlig Midsommar alla vänner.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: