söndag

Nu är Karin och jag hemkomna från Eko. Jag skulle inte ha nåt särskilt, men...hmmmm
Fotbollen är igång, men den får vänta tills Affe komme vid halv sju. Karin vill inte se, utan hon älskar sjukhusprogram. typ, Kungliga lasarettet. Därför bloggar jag nu....
I em. kom Alex och Fidde hem från Göteborg. De hade haft jättekul och ni ska tro att Roffe blev lycklig.
Annars har här inte hänt något. Imorgon ska vi till banken, växla till Euro.  Handla kaffe, cappu, lite av varje att ta med på semestern. Middagar  har jag alltid med i frysen, men såklart  äter vi ute också. När vi kör ner och hem äter vi på campingens restaurang, vi tröttnade på kassler o potatissallad, som vi hade med. Jag hade potatis o sill.
 
 
Två sötingar..
 
Här sitter jag utanför fotvården, på en bänk.
 
Så här fint har Alex på balkongen.
 
Lavendel...
 
Mmmmm, här har Alex gjort en god sallad..
Ha en skön kväll, nu är det fotboll...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: